FAQ FAQ  Pretraživanje foruma   Registracija Registracija  Prijava Prijava

2.kolo-3.10.’06

Odgovori Odgovori Stranica  123 4>
Autor
debourex Vidi meni
rookie
rookie

Član od: 03 Listopad 2006
Online status: Offline
Mogućnosti posta Mogućnosti posta   Citat debourex Citat  OdgovoriOdgovor Izravna poveznica na ovaj post Tema: 2.kolo-3.10.’06
    Objavljeno: 03 Listopad 2006 u 10:26

2. round Updated: 03.10.2006. @ 00:18
Tuesday, 03.10.2006. 17:00
NETCASTINGTVSTATSPREVIEWREPORT
Tuesday, 03.10.2006. 16:30
Tuesday, 03.10.2006. 20:00
Tuesday, 03.10.2006. 20:30
Tuesday, 03.10.2006. 19:00
Tuesday, 03.10.2006. 20:00
Tuesday, 03.10.2006. 18:00
  ||   Nazad na vrh
debourex Vidi meni
rookie
rookie

Mogućnosti posta Mogućnosti posta   Citat debourex Citat  OdgovoriOdgovor Izravna poveznica na ovaj post Objavljeno: 03 Listopad 2006 u 10:29
 dobar dan,ja sam novi clan,dolazim iz kladionicarske sfere i za kosarku sam apsolutni pocetnik,ali slutim da cu ovde naici na neku dobru informaciju. . .
  ||   Nazad na vrh
debourex Vidi meni
rookie
rookie

Mogućnosti posta Mogućnosti posta   Citat debourex Citat  OdgovoriOdgovor Izravna poveznica na ovaj post Objavljeno: 03 Listopad 2006 u 10:36
 za pocetak,mislim da bi fmp mogao nesto uraditi u splitu,u lokalu se nudi @2,05 na fmp sa hendijem -1,5
  ||   Nazad na vrh
Pastor Vidi meni
professional
professional

Član od: 24 Rujan 2005
Mogućnosti posta Mogućnosti posta   Citat Pastor Citat  OdgovoriOdgovor Izravna poveznica na ovaj post Objavljeno: 03 Listopad 2006 u 15:04
 oko braco poznavaoci prilika u kosarci i cibona je najjaca na svetu ; kojim skorom ce se zavrsitri srpsko-hrvatski dvoboj ove nedelje..Igrajuci proslo kolo protiv sirokih i uskih helima i baluna iomaliste 4-0 i price kako ste najjaci na svetu. sada cemo videti pravu snagu vase kosarke.
  ||   Nazad na vrh
Loki Vidi meni
veteran
veteran

Član od: 09 Studeni 2005